خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت مقیمی

جامع ترین و با کیفیت ترین خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی

خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی در قالب فایل PDF مشتمل بر ۲۴۳ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما داوطلبین کنکور دکترای مدیریت قرار گرفته است،در صورت تمایل می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

هدیه: هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این محصول فایل های زیر می باشد :

1. فایل PDF نکات مهم از کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی در حجم 68 صفحه

2. تست های کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی نوشته ی دکتر علی رضائیان
خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت مقیمی

خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر سید محمد مقیمی، در عرصه کنکور دکتری مهم ترین منبع برای درس تئوری مدیریت به حساب می آید.این کتاب،رشد صعودی بسیار زیادی از سال ۹۲ تا ۹۶ در کنکور دکتری داشته است.به طوریکه می توان به جرات گفت بیش از ۵۰ درصد سوالات از همین کتاب طراحی می شود.در مقطع ارشد هم این کتاب ،کتاب های مدیریت عمومی الوانی و مبانی سازمان و مدیریت رضائیان را پس زده و یا هم ردیف آن ها از لحاظ تعداد سوالات قرار میگیرد.

قطعا در سال های بعد شاهد تعداد سوالات بیشتری در این عرصه از این کتاب خواهیم بود. این کتاب پر از نکته است،نکته هایی که در کتب دیگر پیدا نمیکنید و طراح سوال که خود دکتر مقیمی است،حتی از داخل پرانتز های این کتاب نیز سوال طراحی کرده است.

دانلود کامل ترین خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت مقیمی
دانلود کامل ترین خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت

پس اگر به فکر درصد بالای ۶۰ هستید باید این کتاب را با دقت بخوانید.

این جزوه برای داوطلبانی که زمان کافی برای مطالعه منابع اصلی راندارند،بسیار پرکاربرد است.  هدیه محصول:  دوستان عزیز با خرید و دانلود این محصول ،فایل pdf نکاتی از کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی (۶۸ صفحه ) را بصورت رایگان از این سایت دریافت کنید.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب بارداری و زایمان ویلیامز” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت مقیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.